خرید تلویزیون ال جی 86nano90 با مناسب‌ترین قیمت دارای کیفیت تصویر 4k


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به مرجع به روز اطلاعات تکنولوژی و موبایل خوش آمدید.

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مرجع به روز اطلاعات تکنولوژی و موبایل و آدرس headphone-ultrasone-yazd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 51
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 51
بازدید ماه : 56
بازدید کل : 1040
تعداد مطالب : 15
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

آمار مطالب

:: کل مطالب : 15
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 51
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 51
:: بازدید ماه : 56
:: بازدید سال : 154
:: بازدید کلی : 1040

RSS

Powered By
loxblog.Com

به مرجع به روز اطلاعات تکنولوژی و موبایل خوش آمدید.

خرید تلویزیون ال جی 86nano90 با مناسب‌ترین قیمت دارای کیفیت تصویر 4k
پنج شنبه 2 دی 1400 ساعت 1:21 | بازدید : 112 | نوشته ‌شده به دست آتیلا | ( نظرات )

مشخصات کلی تلویزیون ال جی NANO90

تلويزيون ال جي 86NANO90 در بخش تصویری، دارای حالت ویژه Dimming است که با آن می توانید سیاه ترین نقاط ممکن در محتوای نمایشی را سیاه تر ببینید. همچنین، نرخ بروز رسانی تصاویر در تلویزیون 86NANO90 ال جی برابر با 120 هرتز است. نرخی که با آن می توانید بهترین مسابقات ورزشی، بازی های اکشن و تصاویر سریع را با بالا ترین کیفیت تماشا کنید. الگوریتم LG Local Contrast به بهبود کنتراست تصاویر کمک میکند و با فناوری HDR Dynamic Tone Mapping محتوای HDR را برای شما بهینه میکند .

ال جی همچنین از تکنولوژی AI Brightness Control در این تلویزیون 2021 استفاده کرده است که نور تصویر و نمایشگر شما را با توجه به نور محیط تنظیم میکند تا چشم شما آسیب نبیند. ال جی حالت HGiG برای بهبود HDR و کیفیت بازی های شما در نظر گرفته است که گیمر ها میتوانند از تلویزیون نانو90 خود نهایت لذت از بازی با کیفیت بالا را ببرند.

تلویزیون ال جی 43lv640s

دلیل این امر آن است که ال جی و Freeview Play به دلایلی نتوانستند همکاری خود را تمدید کنند؛ بنابراین ال جی مجبور شد سعی کند BBC iPlayer ، ITV Hub ، All4 ، My5 و غیره را به صورت جداگانه اضافه کند. چیزی که ال جی می گوید در حال کار روی آن است، اما هیچ جدول زمانی تایید شده ای را ارائه نداده است. چنانچه در مورد تلویزیون ال جی nano90 پرسشی داشتید یا بخشی از متن برای شما گُنگ بود می‌توانید از طریق قسمت نظرات با ما در ارتباط باشید.

از این رو وقتی تلویزیون تصویری را دریافت می کند و دقیق کد رنگ فرستاده شده را ندارد، رنگی مشابه را جایگزین کرده و آن را نمایش می دهد. در تلویزیون ال جی نانو نود به لطف فناوری True Color Accuracy تمام طیف های رنگی موجود در تصاویر شناسایی شده و دقیق همان رنگ روی صفحه تلویزیون نمایش داده می شود. علاوه بر این فناوری Advanced Color Enhancer نقطه به نقطه ی رنگ ها روی تصویر را تفکیک کرده و با دقت تفاوت رنگ میان کوچک ترین نقاط تصویر را نمایش می دهد.

نقد و بررسی Nano90

توسط این ویژگی هر صحنه با توجه شرایط محیطی موجود بهینه سازی می‌شود و با روشنایی مناسب و کنتراست تیزتر و جزئیات دقیق‌تر ارائه داده می‌شود. را خریداری کنید که از تلویزیون 86 اینچ ال جی NANO90 پیشرفته تر است و به شیوه ی بسیار عالی میتوانید در منزل شما عمل کند. تصاویر بومی 4K واضح و با جزئیات به نظر می رسند و آخرین گزینه Cinema Clear ال جی باعث می شود که سطح جزئیات بالا باقی بماند (حتی در صورت وجود حرکات زیاد در یک فیلم 24p). حتی اگر پردازش حرکت را غیرفعال کنید، وضوح حرکت تلویزیون با منابع فیلم 24 پیکسلی طبیعی تر از حالت بومی آن در نسل های قلبی ال سی دی ال جی بوده است.

تلویزیون ال جی NANO90 حاوی خروجی صدا 2 کاناله می باشد که اسپیکر های آن از قدرت خروجی 20 وات هر عدد 10 وات برخوردار است. در این تلویزیون از فناوری افزایش تصویر برای افزایش کل فضای داخلی تصویر استفاده شده است. در ارتباط با این فناوری می توان گفت که یک سنسور در تلویزیون نصب شده است که می تواند میزان نور محیط را تشخیص دهد و نور خروجی روی صفحه با توجه به میزان نور به طور خودکار تنظیم می شود. تلویزیون ال جی بخرید 86NANO90 به دلیل اندازه ای که دارد ، برای محیط های بزرگ بسیار مناسب است و دکوراسیونی منحصر به فرد و جذاب برای دکوراسیون داخلی فراهم می کند. اگر تماشاگران بخواهند ، می توانند تلویزیون را به سادگی روی دیوار بگذارند.

صداهایی که از اسپیکر این تلویزیون شنیده می‌شود واضح بوده و دز عین حال دیالوگ‌ها نیز وضوح خوبی دارند. البته بلندی صدای این اسپیکر زیاد نیست و شاید برای محیط‌های پر سر و صدا ناکافی باشد. ال جی از این تلویزیون به عنوان روشن ترین تلویزیون OLED خود نام برده و در آن از پنل جدید OLED evo بهره گرفته است. زیرا ال جی همیشه در پنل های OLED به دنبال دستیابی به سطح روشنایی بالاتری بوده است. پنل OLED evo روشنایی فوق العاده ای ارائه می دهد و در حال حاضر استفاده از آن تنها در تلویزیون G1 تأیید شده است. با نصب تلویزیون بر روی دیوار و افزودن سیستم سینمای خانگی می‌توانید اتاق خود را متحول کنید و همچنین با سیستم‌های صوتی خانگی ال جی حس لمس صدا را تجربه کنید.

تلویزیون 86NANO90، دارای سیستم عامل مشهور و فوق العاده هوشمند WebOS است. این سیستم عامل علاوه بر این که محیطی سرگرم کننده برای کاربران فراهم می کند، توانایی های هوشمند خود را در جهتی به کار می گیرد که کاربر بتواند بدون هدر رفت زمان و سردرگمی آنچه می خواهد را در کمترین زمان ممکن جستجو کند. در کنار فناوری NANOCELL استاندارد 4K با بهبود کیفیت تصاویر و بالا بردن رزولوشن نمایشگر محتواهایی با کیفیت بالا را به ما هدیه می‌دهد. استاندارد 4K در تلویزیون LG 86NANO90 کاملا واقعی است و با پشتیبانی موتور پردازشگر α7 Gen 3 از این کیفیت تصویر باعث نمایش تصاویری پر جنب و جوش می‌شود.

معرفی تلویزیون ال جی Nano90upa سری 2021

این ال ای دی هوشمند را در سایز های بزرگ‌تر و کوچک‌تر نیز می‌توانید دریافت کنید. با انتخاب و مطئن بودن از خرید تلویزیون ال جی nano 90 با بهترین قیمت در سال 2020 محصول را سفارش دهید و درب منزل تحویل بگیرید. حداکثر روشنایی این تلویزیون حدودا 580 نیت است و به اندازه کافی روشن است. متاسفانه لوکال دایمینگ در این تلویزیون جای تعریف ندارد و در واقع کیفیت تصویر را آنطور که باید بهبود نمی بخشد. اما از آن طرف برای بازی، تلویزیون NANO86 به خوبی NANO90 عمل می کند و عالی است.

تلویزیون ال جی 86NANO86 دارای طراحی زیبا و منحصر به فرد است که توجه زیادی را به خود جلب کرده است. ضخامت کم این محصول باعث می‌شود که بسیار برای نصب روی دیوار مناسب باشد و شما می‌توانید با نصب تنهایک براکت تلویزیون را به دیوار وصل کنید و دکوراسیون خاصی را به منزل خود دهید. حاشیه اطراف این تلویزیون نازک است و از حواس پرتی شما هنگام تماشای محتوای مورد نظرتان جلوگیری می‌کند. تلویزیون ال جی 50NANO79 از دیگر تلویزیون های با کیفیت سری نانوسل است که در سال 2020 وارد بازار شد.

به طبع پشتیبانی از طیف رنگی گسترده باعث می‌شود تا یک تلویزیون در زمینه محوشدگی رنگ‌ها نیز عملکرد بسیار عالی داشته باشد. دسته‌بندی قابل توجهی در رنگ قرمز و بیشتر از آن در رنگ خاکستری وجود دارد. فعال کردن قابلیت Smooth Gradiation باعث بهبود بخشیدن به محتوا می‌شود.

پردازنده ها یا همان تراشه های کوچک که در تلویزیون بکار می روند، در چند بخش مختلف به بررسی و پردازش محتوا می پردازند. شاید با این سوال مواجه شده باشید، که پردازنده تصویر چکونه می تواند کیفیت تصویر تلویزیون من را افزایش دهد؟ در ادامه این مبحث روال کار پردازنده و تاثیر آن بر تصویر را بررسی می کنیم، در قسمت بعدی نیز از تاثیر پردازنده بر روی صدای تلویزیون خواهیم گفت. ✔️ تلویزیون نانوسل ال جی نانو 90 با رفرش ریت 100 هرتز و پشتیبانی از VRR و ALLM عملکردی عالی در گیمینگ دارد و بعد از OLED ها بهترین گزینه برای بازی می باشد.




:: موضوعات مرتبط: اخبار فناوری , ,
:: برچسب‌ها: قیمت تلویزیون ال جی ۲۰۲۰ , جدیدترین تلویزیون ال جی 2020 , قیمت تلویزیون ال جی 2021 , تلویزیون ال جی نانو ۹۰۰۰ , تلویزیون ال جی 65 nano90 , تلویزیون ال جی 49sm8000 , بهترین مدل تلویزیون ال جی , تلویزیون ال جی 65nano90 مدل ۲۰۲۱ , تلویزیون سال 2020 , تلویزیون ال جی , لیست قیمت تلویزیون 4K ال‌جی ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: